“У серпні-липні цього року збільшилась кількість скарг саме на дороги, як і кількість процедур. На жаль, ми бачимо таку ситуацію, що більшість робіт (закупівельних — ред.) проводиться замовниками саме вже напередодні проведення безпосередньо самих ремонтів. Ми вже неодноразово наголошували, що такі роботи мають проводиться заздалегідь, наприклад, закупівля палива тощо. Щоб передбачати певні ризики. Але замовники продовжують практику проведення торгів напередодні самих робіт”, — повідомив Костенко.
Як додав він, за ці два місяці надійшло понад 80 скарг на поточний або капітальний ремонт доріг місцевого та державного значення.
За його словами, найчастішими порушеннями у сфері будівництва були: непроведення процедур заздалегідь, декларативні вимоги, відсутність фіксованого переліку документів, є також проблеми у частині встановлення не передбачених нормативами вимог щодо, наприклад, часу транспортування асфальтової суміші, дискримінаційний підхід, питання відсутності вимог щодо надання учасниками забезпечення виконання договору тощо.
Як повідомляв УНН, в Україні роботи з будівництва доріг виконали на 63% від плану.