“Експортний бренд допоможе покупцям з усього світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об’єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий візуальний зв’язок між різними галузями та секторами. Це, у свою чергу, сприятиме торгівлі та кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках. Адже цей бренд базується на бренді UkraineNow, раніше затвердженому урядом”, — сказав Кубів.
Передбачається, що експортний бренд полегшить вихід бізнесу на нові ринки. Оскільки кожен український експортер зможе користуватися репутацією всіх інших українських експортерів, незалежно від галузі. Особливо стане у нагоді експортний бренд малому та середньому бізнесу, адже додаткові витрати пов’язані з просуванням на зовнішніх ринках, часто стають для них суттєвою перешкодою для розвитку експортного потенціалу.
Як повідомляв УНН, 10 травня Кабінет міністрів схвалив розроблений спільно з експертним середовищем бренд Ukraine NOW UA (“Україна ЗАРАЗ”), який стане основою презентації України у світі.
#Кубів: Експортний бренд базується на Бренді UkraineNow, який затвердив Уряд України. Експортний бренд України буде створювати стійкий емоційний та візуальний зв’язок між різними галузями та секторами економіки @EPOUkr @Kabmin_ua pic.twitter.com/vcIdroZOhX
— Мінекономрозвитку (@mineconomdev) 18 сентября 2018 г.