u-ssha-nazvali-obsyagi-vitrat-na-reklamu-likiv

У США назвали обсяги витрат на рекламу ліків

 • 6538 переглядiв

Повідомляється, що у 1997 році фармкомпанії США витратили на рекламу рецептурних ліків 17,1 млрд дол., у 2016 році цей показник досяг 26,9 млрд дол. Майже 75% витрат (20,3 млрд дол.) рішло на просування ліків фармкомпаніями лікарям.

"Маркетинг для лікарів передбачає відправку платних представників в офіси лікарів, щоб обговорити препарат, надати безкоштовно його зразки і підняти питання можливої суми компенсації за просування ліків лікарем", - йдеться в повідомленні.

Також повідомляється, що з 1999 по 2016 рік видатки жителів США на рецептурні ліки виросли з 116,4 до 329 млрд дол.

Нагадаємо, за приховану рекламу "потрібних" препаратів аптечні мережі беруть майже 200 млн грн щомісяця.

Також нагадаємо, що українські політики внесли в Раду законопроект про реформу аптечного ринку (№ 8591-д). У ньому автори запропонували обмежити кількість аптек у одного власника до 4 установ або до 15, якщо аптека матиме ліцензію на виробництво препаратів в рамках однієї області.

Категорично проти такої ініціативи виступили представники великого мережевого аптечного бізнесу. Боячись втратити монопольне становище на ринку, вони активно дискредитували норми запропонованого "аптечного закону" в ЗМІ, вважає Олена Прудникова.

При цьому експерт відзначає, що малий і середній аптечний бізнес цілком підтримують запропонований парламентом "аптечний" законопроект, тому що його норми здатні зупинити дискримінацію дрібних аптек на ринку.

Українські Національні Новини

Новини Світу

    Популярні

    Україна та Литва обговорили співпрацю у 2025 році

     • 14683 переглядiв

    У Полтаві лунають вибухи

     • 17367 переглядiв

    Новини по темі

    У США назвали обсяги витрат на рекламу ліків

     • 6538 переглядiв

    Британська кіноакадемія BAFTA оголосила номінантів на премію

     • 16213 переглядiв

    У Києві стартував набір у пляжний патруль

     • 10771 переглядiв