Відтепер інформаційні стійки, що розташовані на платформах станцій метрополітену, працюють для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро. Про це пише УНН з посиланням на заяву КП "Київський метрополітен".
Деталі
Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань:
- режим роботи станцій;
- оплата проїзду;
- оплата проїзду;
- укриття на станціях під час повітряної тривоги;
- супровід маломобільних пасажирів;
- перевезення багажу;
- пільговий проїзд;
- повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
- звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира;
- працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.
Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" і "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.
Доповнення
Зазначається також, що на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.
Нагадаємо
Міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що близько 40% від загального обсягу робіт з укріплення та ремонту тунелю метро "Деміївська" вже виконано. У кінці літа може бути повністю відновлений рух між станціями "Деміївська" і "Либідська".