u-kyivskomu-metro-zapratsiuvaly-informatsiini-stiiky-dlia-komunikatsii-iz-dovidkovym-tsentrom-pidzemky

У київському метро запрацювали інформаційні стійки для комунікації із довідковим центром підземки

 • 35714 переглядiв

Відтепер інформаційні стійки, що розташовані на платформах станцій метрополітену, працюють для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро. Про це пише УНН з посиланням на заяву КП "Київський метрополітен".

Деталі 

Щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема, з таких питань:

  • режим роботи станцій;
  • оплата проїзду;
  • оплата проїзду;
  • укриття на станціях під час повітряної тривоги;
  • супровід маломобільних пасажирів;
  • перевезення багажу;
  • пільговий проїзд;
  • повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
  • звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира;
  •  працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.

Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" і "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.

Доповнення

Зазначається також, що на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.

Нагадаємо

Міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що близько 40% від загального обсягу робіт з укріплення та ремонту тунелю метро "Деміївська" вже виконано. У кінці літа може бути повністю відновлений рух між станціями "Деміївська" і "Либідська". 

Популярні

Новини по темі