Точна кількість бункерного палива, яка була на борту танкера Sanchi на момент зіткнення з гонконгським суховантажем, залишається невідомою.
“Було багато проявів нафтових плям різних розмірів і типів на місці затоплення і поблизу ... плями перевищили 200 кв. м в четвер”, — заявив представник департаменту екологічного захисту Державної адміністрації з питань океанів Хуо Чуанлін (Guo Chuanlin).
Хо повідомив, що поблизу берегової лінії не було виявлено розливів нафти, хоча вплив катастрофи на життя океану важко передбачити.
Державна адміністрація повідомила в четвер про три нафтові плями, які разом покривають площу в 20,7 км2.
Бункерне паливо — це важка нафта, яка використовується в суднових двигунах, і її важко видалити з моря після розливу, на відміну від конденсатного палива — надзвичайно легкої форми масла, яке перевозило судно.
Повідомляється, що танкер перевозив 111 300 тонн конденсату, коли сталася аварія. Велика частина палива випаровувалася після того, як судно загорілося.
Нагадаємо, 6 січня о 20:00 біля гирла річки Янцзи панамський нафтовий танкер Sanchi зіткнувся з гонконгським суховантажем CF CRYSTAL біля східного узбережжя Китаю.
Як повідомляв УНН, 14 січня танкер “Sanchi” затонув у Східно-Китайському морі, залишивши навколо себе велику палаючу нафтову пляму.