ukenru
promokodi-yak-katalizator-onlayn-torgivli-pidbivayemo-poperedni-pidsumki-tretogo-kvartalu

Промокоди як каталізатор онлайн торгівлі: підбиваємо попередні підсумки третього кварталу

 • 448061 переглядiв

КИЇВ. 21 жовтня. УНН. Недарма кажуть, що козацькому роду нема переводу! Попри регулярні ворожі атаки, терор мирного населення та спроби залякати українців, наша країна не тільки гідно протистоїть агресору, але й потроху відновлює стан економіки, передає УНН.

Звісно, говорити про зростання під час війни — справа невдячна. Дехто дійсно ставить за мету просто вижити в таких складних умовах. Проте деякі галузі та сектори економіки змогли не тільки зупинити зниження об’ємів продажу, але й практично повернути їх на довоєнний рівень. Значну роль у таких, майже героїчних діях, відіграє правильно обрана маркетингова стратегія. Адже без залучення нових та повернення старих клієнтів будь-який бізнес, тим паче нині, просто приречений. Одним з каталізаторів процесу відновлення економіки за підсумками трьох кварталів поточного року експерти називають такий ефективний інструмент, як використання промокодів. Як спеціальні пропозиції рухають уперед онлайн торгівлю? Спробуємо розібратися.

Промокод — це спеціальна пропозиція від конкретного інтернет-магазину або сервісу. Скориставшись нею, можна купити товар дешевше чи замовити послугу на більш вигідних умовах. Наприклад, на сайті Promocodius можна знайти купони на знижку від майже 1300 онлайн продавців. Кількість активних промокодів коливається на рівні близько 11 тисяч. Це означає, що можна зекономити при купівлі практично будь-якого товару. Щобільше, сьогодні акційні пропозиції ефективно застосовуються і в таких, здавалося б, «серйозних» сферах, як кредитування чи страхування. А що, чому би не оформити кредит за зниженою (чи навіть нульової відсотковою ставкою) або не отримати страховий поліс за менші гроші?

Що стосується онлайн торгівлі, то цілком зрозуміло, чому саме в такому секторі економіки промокоди отримали найбільше поширення. Боротьба за клієнта в інтернеті точиться не на жарт, тому використовуються будь-які засоби. А промокод — перевірений на практиці спосіб отримати нового чи повернути старого користувача. Тобто у виграші залишаються усі — це той випадок, коли співробітництво продавця та покупця впевнено можна назвати обопільно вигідним партнерством.

Чесно кажучи, все що завгодно, наприклад:
• побутову техніку;
• комп’ютери, ноутбуки та планшети;
• смартфони та телефони;
• товари для сфери краси та догляду;
• побутову хімію;
• меблі та товари для дому;
• ювелірні вироби;
• іграшки й інші товари для дітей;
• підключення до онлайн кінотеатру;
• їжу з доставкою тощо.

Так що було б бажання, а потрібний промокод точно знайдеться.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу