privatna-tyaga-na-ukrzaliznitsi-ekspert-rozpoviv-pro-ochikuvannya-vid-reformi

Приватна тяга на Укрзалізниці: експерт розповів про очікування від реформи

 • 14902 переглядiв

"Основною діяльністю Укрзалізниці має бути оператор колії – оператор залізничних шляхів. Відповідно, якщо у нас є велика зношеність і локомотивів, і вагонів, і колій, то треба сконцентрувати державні інвестиції і інвестиції самої Укрзалізниці, власне, на розвитку мережі", - зазначив він.

Прохоров вважає, що у цьому випадку допуск приватної складової покращить і якість послуг для бізнесу.

"Допуск приватних локомотивів, приватної тяги, принаймні так як є зараз, на деякі ділянки української залізниці - є корисним з точки зору того, щоб бізнесу краще було вивозити вантажі", - зазначив Прохоров.

Економіст вважає, що сама система роботи "УЗ" деформована: державне підприємство фінансує і пасажирські перевезення, і розвиток мережі за свій рахунок, а тарифи на перевезення окремих вантажів є нижчими собівартості.

"Якщо буде комплексна реформа – новий закон про залізничний транспорт, уніфікація тарифів на вантажні перевезення, фінансування інвестицій у пасажирський рухомий склад, що ми, до речі, бачимо у першому варіанті бюджету на наступний рік – то тоді Укрзалізниця зможе більш-менш гармонійно розвиватися", - упевнений він.

Нагадаємо, раніше народний депутат України від партії "Слуга народу" Олександр Скічко розповів, що запуск приватної тяги може бути одним із рішень питання дефіциту магістральних локомотивів в Укрзалізниці.

Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що до кінця вересня має бути узгоджений договір про допуск приватних локомотивів до роботи на залізниці.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    Кабмін продовжив програму "теплих кредитів" ще на рік

     • 14759 переглядiв

    Нардеп розповів, як не дати "розпиляти" міський бюджет

     • 17527 переглядiв