За його словами, український ринок наповнений виноробною продукцією як вітчизняного, так і закордонного походження.
"Цьому сприяє не тільки відкритість нашої митної території, але й сприятливі умови (дотації, експортна, цінова, кредитна та рекламна політика тощо) для виробників в інших країнах щодо виробництва та експорту продукції, в тому числі до України", - уточнив гендиректор корпорації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Koktebel увійшов до ТОП-5 найбільш відомих вітчизняних брендів вина.
Однак, у зв’язку зі світовою пандемією і ситуацією, що склалася з закриттям кордонів, українці стали більше звертати увагу на продукцію вітчизняного виробника, каже Кучеренко.
"У зв’язку з карантином українці стали заощадливіші. Оскільки продукція українського походження має більш лояльні цінову політику у порівнянні з іноземною, - люди дедалі частіше віддають перевагу саме їй", - додав він.
Як повідомлялося в УНН, у період карантину продажі вина у торгових мережах США зросли на третину.
Нагадаємо, у цьому році на українському ринку алкоголю з'явився новий винний напій небесно-блакитного кольору CAPRIZO.