Цитата:
“З початку роботи контактного центру станом на сьогодні ми вже отримали 204 тис. дзвінків від наших громадян. Основний момент пов’язаний з додатком "Вдома“ та питанням проходження самоізоляції. Далі йдуть питання діагностики, порядок використання цього додатку та проходження тестування на COVID-19”, — розповів Кучер.
За його словами, з початку роботи контактного центру було отримано 3 420 скарг.
Найменше скарг надходить на роботу поліклінік та амбулаторій.
“В першу чергу це скарги на роботу сімейних лікарів, на лікарню...” — сказав Кучер.
Доповнення
2 листопада 2020 року МОЗ запустило роботу контакт-центру із протидії COVID-19.
Також нагадаємо, міністр охорони здоров’я Максим Степанов розповів, що через контакт-центр МОЗ можна отримати супровід сімейного лікаря і як це зробити.