Йдеться, зокрема, про конкурс УЗ, який було оголошено наприкінці минулого року. За підсумками відбору УЗШК має визначити постачальника послуг з харчування для пасажирів “Інтерсіті” та “Інтерсіті+”.
Із самого початку учасники конкурсного відбору запідозрили чиновників УЗ у спробі віддати перемогу завідомо визначеній компанії — ТОВ “Санфініті”. Порушення законодавства під час процедури проведення конкурсу, а також обізнаність “Санфініті” про умови відбору ще до його офіційного оголошення стали підставою для судового позову проти чиновників УЗ, писав “Капітал”.
Таким чином конкурс було заблоковано рішенням Волинським окружним судом. Однак, незважаючи на це, в УЗ продовжили вживати заходи з його проведення і навіть інкогніто проводили на технічну станцію обслуговування потягів “Дарниця” представника компанії “Санфініті” для обміру вагонів.
Згодом, цей факт в УЗ підтвердили, визнавши таким чином ігнорування судової заборони.
На публічний скандал з цього приводу вчора, 17 лютого, відреагував експерт паливного ринку Сергій Куюн. У своєму Facebook він написав, що УЗ хотіла провести тендер “по-тихому”, навмисне не оповістивши про нього свого давнього партнера — компанію “WOG” (забезпечує харчування в “Інтерсіті” з 2016 року ).
“WOG ж, наскільки я знаю, вклав в цей проект 150 млн грн (комплектація вагонів, обладнання, склади, підбір і навчання персоналу і т.д.)...”, — пише Куюн, висловлюючи сподівання, що конкурс, врешті-решт, відбудеться легітимно.
Сергій Лещенко, у свою чергу, коментуючи допис Куюна, зазначив що знайомий із ситуацією і додав, що тут наявний конфлікт інтересів.
“Там ситуація набагато цікавіше — сутичка ВОГ і колишнього СЕО цієї ж компанії”, — прокоментував він. Як реагуватиме на скандал та порушення, допущені збоку чиновників УЗ, своїх коментарях до посту він не уточнив.
Нагадаємо, як писав УНН, через корупційну закупівлю УЗ, пасажири “Інтерсіті” можуть залишитися без їжі та кави під час своїх подорожей.