Надзвичайно масштабний каскад збоїв від США до Азії стався після того, як корпорація Microsoft Corp. повідомила про збій у своїх онлайн-сервісах, зокрема в онлайн-службах Azure і 365. Деякі з проблем були викликані програмним забезпеченням кібербезпеки CrowdStrike Про це УНН повідомляє із посиланням на Bloomberg.
McDonald's Corp., United Airlines Holdings Inc. і LSE Group були серед великих компаній, які повідомили про різні проблеми зі зв'язком і обслуговуванням клієнтів. Ці компанії були найпомітнішими з безлічі корпорацій від Японії до Індії та США, які повідомили про неполадки у своїй роботі. Неясно, що стало причиною проблем, які збіглися з перебоями в роботі Microsoft.
У роботі Vodafone, Sense Bank та Monobank стався збій19.07.24, 10:34
Кілька газет повідомили, що, принаймні, деякі з проблем були викликані програмним забезпеченням кібербезпеки CrowdStrike Holdings Inc. Австралійська компанія AGL Energy Ltd. повідомила у своєму повідомленні на сайті X, що наразі відчуває системні проблеми через збій у роботі CrowdStrike.
Представник Microsoft повідомив, що компанія вивчає ситуацію, тоді як представники CrowdStrike поки не прокоментували ситуацію.
Перші збої зафіксували в США пізно ввечері четверга, у них звинуватили збій у роботі сервісів Microsoft, включно з Azure і 365.
Група LSE, що управляє Лондонською фондовою біржею, заявила, що відчуває глобальні технічні проблеми, що перешкоджають публікації новин. В Азії в другій половині дня японські користувачі почали повідомляти про збої в роботі сервісів, включно з Microsoft 365 - офісним пакетом компанії, що працює через Інтернет. Авіакомпанії в аеропортах Мумбаї та Гонконгу повернулися до ручної реєстрації пасажирів.
Останні збої сталися відразу після того, як Microsoft заявила, що усунула неполадки в хмарних сервісах Azure. Раніше на сторінках статусу компанії було зазначено, що Azure і Microsoft 365 відчувають проблеми протягом кількох годин.
Великі авіакомпанії США попросили зупинити всі рейси через проблеми зв'язку19.07.24, 10:22