forbes-blumberg-vitrativ-ponad-1-mln-doll-na-peredviborni-memi-v-instagram

Forbes: Блумберг витратив понад 1 млн долл. на передвиборні меми в Instagram

 • 20550 переглядiв

Як зазначає журнал, для передвиборної кампанії в соцмережі Блумберг найняв компанію Meme 2020 року, створену кількома лідерами думок у Instagram. Блумберг оплачує послуги приблизно 30 особам, які активно публікують меми та контент подібного роду в Instagram в яскравій формі, що запам’ятовуються.

За твердженням експертів, опитаних журналістами Forbes, відомі блогери, у яких понад 1 млн підписників в Instagram, можуть дати в США щонайменше 10 тис доларів за публікацію в соцмережі одного повідомлення. У випадках, коли мова йде про матеріали політичного характеру, ціна може досягати 50 тис. доларів, стверджується в матеріалі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Блумберг заявив про готовність витратити 1 млрд доларів для перемоги над Трампом

Однак політична реклама підвищує ризик того, що читачі вирішать відмовитись від подальшого стеження за блогером в Instagram, зазначає засновник Village Marketing Вікі Сегар. Тому, як вважають експерти Village Marketing та Mediakix, ціни на рекламу для політиків складають від 30 до 50 тисяч доларів.

З урахуванням агентських гонорарів, які Forbes оцінив в кілька сотень тисяч доларів, видання зробило висновок, що Блумберг заплатив за серію з 30 рекламних публікацій в інстаграме від 1 до 1,5 мільйона доларів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Трамп звинуватив Блумберга в бажанні приховати свій зріст під час дебатів

Представники передвиборної кампанії Блумберга не стали коментувати підрахунки Forbes.

Нагадаємо, раніше повідомлялось, що кандидат у президенти США Блумберг відмовився від грошей спонсорів для передвиборної кампанії.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    "Шахтар" увійшов до топ-30 фінансово стабільних клубів світу

     • 19068 переглядiв