"Комісія розслідує, чи домовились BMW, Daimler та VW не конкурувати один з одним щодо розробки та впровадження важливих систем для зменшення шкідливих викидів від бензинових та дизельних легкових автомобілів. Ці технології спрямовані на те, щоб легкові автомобілі стали менш шкідливими для навколишнього середовища. Якщо це буде доведено, змова, ймовірно, позбавила споживачів можливості купувати менш шкідливі для середовища автомобілі, незважаючи на те, що технологія доступна для виробників", - заявила єврокомісар Маргрете Вестаґер, яка відповідає за політику конкуренції.
Поглиблене розслідування основується на інформації про те, що BMW, Daimler, Volkswagen, Audi і Porsche, яких ще називають "колом п'яти", брали участь у засіданнях, де обговорювали, зокрема, розробку та впровадження технологій для обмеження викидів шкідливих вихлопів автомобілів.
Нагадаємо, в 2015 році Volkswagen зізнався в установці на дизельні автомобілі устаткування, що дозволяє на тестах занижувати реальний рівень шкідливих вихлопів.
У липні Апеляційний суд дев’ятого округу США в Сан-Франциско (штат Каліфорнія) ухвалив залишити в силі угоду про виплату німецьким автоконцерном Volkswagen компенсації в розмірі 10 млрд доларів у зв’язку з так званим "дизельним скандалом".