v-ukraini-daly-start-diiaofis-dlia-derzhsluzhbovtsiv

В Україні дали старт "Дія.Офіс" для держслужбовців

 • 70379 переглядiв

Кабінет міністрів України ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Про це повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передає УНН.

Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Наша мета — через цифровізацію підвищити ефективність роботи держслужби 

- написав Федоров.

Працівники держустанов зможуть у Дії:

• мати електронне посвідчення держслужбовця;

• проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;

• авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису — це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.

"Крім того, через Дія.Офіс можна буде переглянути інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи", - повідомив Федоров.

За його словами, у майбутньому в Дія.Офіс буде інформація по цілях кожного міністерства та Уряду загалом. Також у планах запустити на основі застосунку сервіс, де буде оцінка ефективності та КРІ для кожного держслужбовця — так суспільство зможе оцінити й ефективність його роботи, і актуальність цілей.

"Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння "Проєкту підтримки Дія", який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції", - зазначив Федоров.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Документи в "Дії", за рік-півтора, визнають ще декілька стран - керівник "Проєкту підтримки Дія"

Анна Мурашко

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    В Україні дали старт "Дія.Офіс" для держслужбовців

     • 70379 переглядiв