Кабінет міністрів України ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Про це повідомив віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, передає УНН.
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців. Наша мета — через цифровізацію підвищити ефективність роботи держслужби
Працівники держустанов зможуть у Дії:
• мати електронне посвідчення держслужбовця;
• проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;
• авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису — це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.
"Крім того, через Дія.Офіс можна буде переглянути інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи", - повідомив Федоров.
За його словами, у майбутньому в Дія.Офіс буде інформація по цілях кожного міністерства та Уряду загалом. Також у планах запустити на основі застосунку сервіс, де буде оцінка ефективності та КРІ для кожного держслужбовця — так суспільство зможе оцінити й ефективність його роботи, і актуальність цілей.
"Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти. Програмне забезпечення роблять за підтримки швейцарсько-української Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та за сприяння "Проєкту підтримки Дія", який Програма розвитку ООН в Україні (UNDP) реалізує за фінансування Уряду Швеції", - зазначив Федоров.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Документи в "Дії", за рік-півтора, визнають ще декілька стран - керівник "Проєкту підтримки Дія"