За його словами, рішення про страйк обговорювалося під час останнього засідання Трудового колективу "Украероруху", яке відбулося 25 квітня 2018 року. Тоді ж колектив "Украероруху" прийняв рішення про початок трудового спору (конфлікту) з Міністерством інфраструктури України, нагадав Поліщук.
"На конференції обговорювалася готовність диспетчерів підприємства відмовитися від виконання своїх обов'язків на якийсь проміжок часу. Якщо це здійсниться, то над українським небом в цей момент не зможе пролетіти жоден літак. Імовірність такого протесту, як на мене, дійсно велика, тому що співробітники "Украероруху" доведені до відчаю", - розповів він.
Поліщук не назвав конкретних дат можливого протесту. Однак, він не виключив, що старт акції може збігтися з проведенням в столиці фінального матчу Ліги Чемпіонів УЄФА.
"Я не можу замість колективу приймати рішення. І не можу говорити про якісь дати. Я можу сказати одне, учасники Трудової конференції висловили готовність до таких радикальних заходів. Їх вимоги півроку ігноруються з боку МІУ. Звернення колективу і профспілок про те, що "Украерорух" не повинні очолювати люди, які фігурують в кримінальних справах про корупцію, нікому не цікаві. Більш того, окремі чиновники міністерства намагаються "закрити рот" і співробітникам ДП і профспілкам", - уточнив він.
За словами Поліщука вимоги працівників "Украероруху" "дуже прості" - це виконання рішень трудового колективу.
"А колектив вирішив і висловив недовіру директору Бабейчуку і його заступникам. На підставі цього зажадав від міністра Омеляна звільнити Бабейчука, Мельника, Шевчука, Гомболевська і Касьяненка. Причина недовіри цим людям і таких вимог в тому, що при зазначених чиновниках з підприємства було виведено 405 млн грн на банк-банкрут "Платинум банк". На нашу думку, це була банальна схема розкрадання бюджетних коштів. Наразі за цим фактом відкрито вже три кримінальні справи, а їх фігуранти продовжують керувати "Украерорухом". В якій країні таке можливо?
Більш того, з того, що сьогодні спостерігає колектив по частині управління підприємством, випливає, що ДП готують до зміни організаційно-правової форми та в подальшому до приватизації. Допустити цього ми не можемо. Найсумніше, що всім цим процесам потурають з боку МІУ", - сказав він.
Глава Ради підприємства також зазначив, що в МІУ більше трьох місяців приховують звіт про фінансовий аудит "Украероруху".
"Ще одне. Фінансовий аудит "Украєроруху", проведений за наказом Омеляна, вже більше трьох місяців тримається в секреті. Напевно, щоб не притягувати до відповідальності причетних до фінансових махінацій на підприємстві осіб. Всі ці факти і не тільки ці змушують колектив всерйоз говорити про протести і страйки", - додав він.
Нагадаємо, в грудні минулого року колектив ДП "Украерорух" висловлював недовіру директору Бабейчуку і його заступникам.
На підставі рішення про недовіру, співробітники звернулися до міністра інфраструктури Омеляна з вимогою звільнити керівництво підприємства.
Однак, до цього часу вимоги колективу в профільному Міністерстві ігнорують.
Згодом з аналогічними вимогами до міністра інфраструктури звернулися профспілки. Їх заяви про звільнення керівництва ДП "Украерорух" також поки залишаються без реакції.
Зате в Мінінфраструктури вже не перший місяць приховують результати аудиту "Украероруху". Хоча міністр обіцяв ЗМІ їх опублікувати, а також обіцяв на їх підставі прийняти кроки в напрямку стабілізації роботи підприємства.
Додамо, що за заявою диспетчера "Украерорух" Стоянова, імідж підприємства через корпоративний конфлікт псується вже і на міжнародному рівні. Про це він повідомив, перебуваючи в офісі EuroControl в Бельгії.