"Споживачі комунальних послуг зможуть вимагати проведення перевірок якості ЖКП та в подальшому отримувати відшкодування. Це стосуватиметься перевірок якості послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання і водовідведення, вивезення побутових відходів, управління багатоквартирним будинком", - наголосив Зубко.
З його слів, для підвищення якості надання ЖКП та послуг з управління багатоквартирним будинком в уряді розробили Механізм перевірки їх належної кількості та якості, визначених типовим договором між споживачем та постачальником.
Так, урядовою постановою затверджена форма акта-претензії та механізм його задоволення. Документ розроблено Мінрегіоном та вступає в силу з 1 травня 2019 року.
Нагадаємо, експерт порадив, як діяти при нарахуванні помилкових сум за комуналку.