“Історично склалося так, що користувачі з великою кількістю передплатників бачили менше реклами”, — сказав прессекретар Twitter в своєму зверненні до видання. “Останнім часом ми змінили підхід до показу реклами всім, хто користується Twitter, і в результаті деякі користувачі помітять збільшення кількості реклами”.
Видання зазначає, що користувачі платформи вже помітили цю зміну. “Протягом декількох тижнів популярні користувачі скаржилися на те, що бачили більше реклами на платформі. Ймовірно, це стало через зміни у політиці компанії”, — йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На тлі протестів в Гонконзі Twitter та Facebook блокували сотні сторінок з Китаю
Відкриття цієї маніпуляції відбулося слідом за заявою про низький дохід, про те, що компанія винна в проблемах з її рекламною продукцією, включаючи деякі тривожні методи управління даними. Twitter зазвичай запитує дозвіл користувачів на обмін інформацією про тип пристрою, Wi-Fi підключення та операційній системі, але додаток не працював належним чином, і, в підсумку, до рекламодавців потрапила інформація, яка не повинна була до них надходити.
“Тепер ця проблема вирішена, що добре для людства, але погано для компанії, так як рекламодавці хочуть націлюватися на цінних користувачів, які з більшою ймовірністю будуть витрачати гроші на продукцію. Twitter все ще працює над більш довгостроковим рішенням і каже, що проблеми можуть перетекти в наступний квартал”, — пише видання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хакери зламали сторінку гендиректора Twitter
“Не дивлячись на те, що ми працюємо над усуненням наслідків, вони (наслідки - ред) ще не почалися, тому наслідки продовжаться і в четвертому кварталі”, — заявив фінансовий директор компанії Нед Сегал в інтерв’ю CNBC.
Як повідомляв УНН, компанія Twitter раніше інформувала про те, що перестає розміщувати рекламу державних ЗМІ в стрічках новин своїх користувачів. Громадські ЗМІ, що фінансуються за рахунок платників податків, це правило не торкнеться, уточнюється в повідомленні.