Логотип являє собою вигнуту Конституцію у вигляді книги червоного кольору з російським триколором. Також на логотипі присутній напис “загальноросійське голосування” і дата — 22 квітня. Слоган голосування — “Наша країна, наша Конституція, наше рішення!”.
“Контракт передбачає не тільки створення логотипу та слогану кампанії. Крім логотипу і слогану, це близько 30 інформаційно-роз’яснювальних роликів, близько 10 динамічних заставок, ролики для форматів та багато інших матеріалів для ведення кампанії. Загальна сума контракту склала 35,8 млн рублів, але обсяг дуже солідний”, — сказала голова ЦВК РФ Елла Памфілова.
Також в ході презентації були представлені білборди, афіші, листівки та відеоролики, присвячені загальноросійському голосуванню.
#заседание242 Представлен логотип общероссийского голосования, разработка которого была поручена компании ИМА-Консалтинг. Было разработано более 35 логотипов, их тестированием на фокус-группах занимался ВЦИОМ pic.twitter.com/d94nIdJVDd
— ЦИК России (@CIKRussia) March 11, 2020Держдума РФ на пленарному засіданні в середу прийняла в третьому читанні президентський закон про поправку до Конституції. Документ передбачає в тому числі розширення повноважень парламенту, Конституційного суду РФ, заборону вищим посадовим особам мати посвідку на проживання в інших країнах, обмеження кількості президентських термінів, пріоритет основного закону над міжнародними угодами і посилення соціальних зобов’язань держави.