Так, соціологи порівняли дані І кварталу 2020 року з даними аналогічного періоду торік і зафіксували найбільший ріст впізнаваності таких горілчаних брендів: Finlandia (+5,9%), "На березових бруньках" (+5,3%), Prime (+4,3%), Absolut (+3,6%), "Зубровка" (+3,6%), Green Day (+ 2,9%), "Козацька Рада" (+2,4%).
При цьому, дещо "впала" впізнаваність таких горілчаних ТМ, як: "Хлібний Дар" (-4,4%), "Мороша" (-4,2%), а також ТМ "Nemiroff" (-1,4%) і "Хортиця" (- 0,1%).
Як повідомлялося в УНН, українці повністю відмовилися від російської горілки.
Нагадаємо, ЛГЗ "PRIME" нещодавно представив нову преміальну горілку ARCTIC PALACE.