Так, за рік (ІІІ-ІV квартал 2016 — І-ІІ квартал 2017) фракція “Народний фронт” витратила 33,2 млн грн на рекламу в медіа, “Радикальна”, — 13,3 млн грн, “Самопоміч” — 7,3 млн грн, БПП — 800 тис. грн, “Батьківщина” та “Опозиційний блок” — 500 тис. грн та 200 тис. грн відповідно.
При цьому, на телебачення найактивніше витрачає “Радикальна партія” (більше 90%), найменше — “Опозиційний блок”. Натомість, Опоблок активніше за інших витрачає гроші на друковані медія. Аналогічно і БПП.
За популяризацію в Інтернет-медія найчастіше платить “Самопоміч”.
Загалом, за рік на рекламу в медіа партії сукупно витратили 45 млн. гривень, тобто менше 15% від загальної суми всіх витрат.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, депутат від “Радикальної партії” С.Рибалка купував собі заради піару зустрічі із американськими сенаторами. Він сплатив лобістам за це 30 тис. доларів.
Додамо, що у 2017 році “радикали” “спустили” на рекламу близько 20 млн грн бюджетних коштів.