prodazh-slaboalkogolnikh-napoyiv-spozhivachi-obirayut-ukrayinske

Продаж слабоалкогольних напоїв: споживачі обирають “українське”

 • 104850 переглядiв

Так, у січні-вересні 2019 року українці придбали у торгових мережах слабоалкогольних напоїв на 1 млрд 707 млн грн. Продажі слабоалкогольних напоїв українського виробництва склали 1 млрд 623 млн грн, що становить 95,1%. Решта — 4,9% — імпортний продукт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна рекордно наростила виробництво лікерів

Схожа ситуація із вподобаннями українців під час купівлі горілки та лікеро-горілчаних виборів. За 9 місяців 2019 року жителі країни придбали відповідної продукції на 11 млрд грн. Продажі горілки та лікеро-горілчаних виборів українського виробництва становили 7 млрд грн, іноземного — 5 млрд грн.

Зауважимо, що згідно з даними дослідження MMI (3 квартал 2019 роки) за показниками знання, споживання і переваги, до ТОП-3 брендів слабоалкогольних коктейлів України входять торговельні марки “Shake”, “Оболонь” та “LONG mixER”.

Як писав УНН, за версією Bloomberg, крафтовий алкоголь став тенденцією десятиліття.

Українські Національні Новини

Економіка

    Популярні

    Новини по темі

    Верховний Суд повернув Трубі його позов до Президента

     • 16713 переглядiв

    Вклади українців у банках ФГВФО за рік зросли на 8%

     • 14359 переглядiв