"Намагаючися скористатися новою послугою купівлі пільгових квитків для людей з інвалідністю, частина пасажирів може отримувати відмову. Проте ця проблема пов’язана не з роботою сайту", - цитує ресурс директора з питань інформаційних технологій "Укрзалізниці" Світлану Каткову.
Як зазначається, складнощі виникають через те, що інформація про пільги, надані даним особам, ще не внесена до електронного реєстру Мінсоцполітики.
"Якщо програма не знаходить у базі інформацію про цього пільговика, то на екрані з’являється текст, в якому, згідно з роз’ясненням, наданим Мінсоцполітики, людині радять звернутися до місцевого органу соціального захисту для того, щоб занести свої дані в базу. Після цього вона вже зможе безперешкодно користуватися пільгою, що надає їй держава", - вказала Каткова.
Послуга з продажу пільгових квитків пасажирам з інвалідністю була запущена 17 січня нинішнього року і наразі працює у тестовому режимі.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" сказала, скільки витратить на облаштування вокзалів для людей з інвалідністю.