За даними дослідження, 39,8% потенційних покупців вважають, що для остаточного вибору квартири достатньо мати щонайменше 3 варіанти, а для 33% — вичерпна кількість варіантів для вибору житла дорівнює 5.
"Інвестор детально вивчає об’єкт, обирає серед трьох і більше потенційно цікавих конкуруючих концепцій ЖК. Він приїжджає сам на об’єкт, вивчає дозвільну документацію, звертається за порадою до юриста. Тобто самосвідомість покупця вийшла на новий якісний рівень", — зазначила Вікторія Берещак.
Разом з тим, 54,5% учасників опитування зазначили, що на ринку не достатньо достовірної інформації про вартість квартир, 46,6% потребують "фактів" про той чи інших проект (наприклад, хід будівництва, актуальної вартості "квадрату", актуальних умов розтермінування, акцій, останнього і реального генплану, візуалізацій тощо), 47,7% опитаних потребують думок фахівців про той чи інший ЖК, а для 46,3% важливими є думки потенційних сусідів по ЖК.
"Інвестору потрібна актуальна і достовірна вартість, інформація про інфраструктуру, дозвільну документацію тощо", — сказала вона.
Нагадаємо, УНН розповідав, як працюють відділи продажів найбільшого столичного забудовника ХК "Київміськбуд". У компанії ретельно контролюють рівень роботи співробітників і якість комунікації з покупцем. Для цього був створений спеціальний відділ якості. Результати аналізу спілкування менеджера з клієнтом включені в систему мотивації, тобто впливають на розмір оплати продавця. Це дозволяє підтримувати високий рівень якості обслуговування клієнтів. Клієнти легко отримують відповіді на всі питання, що їх турбують.
"Київміськбуд" працює над нововведеннями і створенням зручного для клієнта сервісу. Не бояться використовувати новітні технології - у частині відділів продажів встановлені touch-панелі (великий екран, на якому зручно розглядати об'єкти будівництва), використовуються 3D-окуляри (з їх допомогою можна "побувати" у своїй новій квартирі), встановлено макети житлових будинків (дозволяє чіткіше уявити своє майбутнє житло).