Алкогольна новинка стане результатом співпраці Coca-Cola і пивного гіганта Molson Coors Beverage. Спочатку напій буде продаватися в США, трохи пізніше - вийде за межі ринку Латинської Америки і Японії.
Очікується, що алкогольний напій з'явиться на ринку в другій половині 2021 року. Це буде низькокалорійний алкогольний зельтер (виготовляється шляхом бродіння і досягає до 6% міцності - ред.).
Напій випустять під брендом Topo Chico, який Coca-Cola купила ще в 2017 році.
"Topo Chico буде конкурувати з популярним напоєм White Claw, а також з іншими міцними зельтерами, в тому числі Anheuser Busch Inbev", - сказано в статті.
Нагадаємо, що в Україні зростають обсяги виробництва лікерів і слабоалкогольних напоїв.
Крім того, споживання такого алкоголю з початку року зросло в нашій країні на чверть.
Примітно, що українці вибираючи "слабоалкоголку" віддають перевагу вітчизняним брендам.
А найпопулярнішими серед них є: ТМ "Shake", ТМ "Beer Mix", "Оболонь", ТМ "Longmixer/Longer" і ТМ "Ice Mix".