Деталі
За його словами, нова маркетингова філософія МХП тепер зосереджена на споживачеві, що відобразилося й у назві департаменту. Загалом змінити філософію вирішили з трьох причин.
Цитата
“Перша причина — дійсно багато хто не розумів, що таке маркетинг усередині МХП. У кожного було своє бачення відділу. Друга причина: зараз, в економіку високої конкуренції, коли світ пропонує набагато більше продуктів, ніж людина може спожити, consumer (споживач) стає все важливішим. Тому потрібно все більше і більше концентруватися на його потребах (...) Третя причина: мої колеги комерційного напрямку ще рік тому змінили філософію роботи й стали CBD — Client Business Development. Отже, класичні продажі в нас стали CBD, а класичний маркетинг — CLC. Тобто CBD концентровані на клієнтах, а CLC — на споживачеві. Якщо ми говоримо про дистрибʼютора або мережу супермаркетів — це наші клієнти, і за те, щоб вони були щасливими, відповідає CBD. А наша відповідальність — щоб щасливим був споживач”, - зазначив Безуглий.
Нагадаємо
МХП піклується не лише про своїх клієнтів, а й про співробітників. Під час війни МХП облаштувала в головному офісі бомбосховище та корпоративний дитсадок, аби працівники могли повернутися до роботи. Також МХП допомагав з евакуацією своїх співробітників під час тимчасової окупації Київщини.
Довідка
МХП — провідний виробник курячого м’яса в Україні з найбільшою часткою ринку і високою впізнаваністю бренду своїх продуктів (“Наша Ряба”). Засновник компанії — Юрій Косюк.