yes-zaprovadit-bilsh-zhorstki-pravila-dlya-internet-gigantiv

ЄС запровадить більш жорсткі правила для інтернет-гігантів

 • 15450 переглядiв

Деталі

Йдеться про прийняття двох законів — закону про цифрові послуги (DMA) та закону про цифрові ринки (DSA). Їхні деталі ще доведеться опрацювати, тому нові правила для Amazon, Apple, Alphabet і Facebook набудуть чинності не раніше 2023 року. Після цього компаніям загрожуватиме великі штрафи за порушення законів — у разі DMA вони можуть доходити до десяти відсотків від річного обороту.

Нові нормативні акти замінять директиву про електронну комерцію, прийняту понад 20 років тому. Як заявила в.о. міністра юстиції та захисту прав споживачів ФРН Крістіні Ламбрехт, правова база буде адаптована до нових реалій цифрової доби. Так, закон про цифрові ринки покликаний посилити правила для постачальників — так званих “брамників”, які займають особливо сильну позицію на ринку, і встановити для них регламент поводження з даними клієнтів та доступу до платформ.

Відповідно до нових реалій цифрової епохи

Як заявили в об’єднанні підприємств цифрової економіки Bitkom, “закон про цифрові ринки задає важливі нові імпульси для чесної конкуренції в ЄС”. При цьому представники Bitkom зазначили, що у нових правилах недостатньо враховується їх довгостроковий вплив на європейські платформи, стартапи та питання кібербезпеки. А голова Центрального об’єднання німецьких ремісників (ZDH) Хольгер Шваньке поскаржився з приводу надто вузької сфери застосування DMA. За його словами, нові правила поширюватимуться лише на деякі європейські платформи.

А закон про цифрові послуги покликаний посилити відповідальність онлайн-платформ у боротьбі з незаконним контентом. Це дозволить покращити захист прав споживачів, зазначили у Bitkom. Крім того, як зазначила Ламбрехт, надалі будуть заборонені маніпулятивні методи, спрямовані на спонукання споживачів до рішення про купівлю товару чи послуги.

Платформам доведеться приділяти більше уваги скаргам користувачів, уважніше реагувати на їх звернення та надавати більше інформації у рекламних оголошеннях. Невиконання цих вимог може призвести до штрафів у розмірі до шести відсотків від річного обороту.

Нагадаємо

Південна Корея збирається накласти обмеження на прибуткові магазини додатків, що належать Apple Inc. і Alphabet Inc. Google.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    ЄС запровадить більш жорсткі правила для інтернет-гігантів

     • 15450 переглядiв

    Дебютний та переможний: Ярмоленко забив у матчі Ліги Європи

     • 19492 переглядiв

    На Буковині виявили 261 новий випадок коронавірусу за добу

     • 14151 переглядiв