У документі наголошується, що такі діти особливо сильно страждають від наслідків пандемії коронавірусу SARS-CoV-2, однак головною перешкодою до отримання хорошої освіти є бідність.
За словами авторів доповіді, в багатьох країнах меншинам та біженцям, як і раніше не надається належної доступу до якісної освіти. Крім того, у багатьох країнах роздільне навчання дітей з обмеженими можливостями і без таких закріплено законом. В Азії, Латинській Америці і Карибському регіоні таке законодавство діє в 40 відсотках країн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЮНЕСКО про наслідки коронакризи: майже 13% музеїв можуть ніколи не відкритися знову
Доповідь ЮНЕСКО, зокрема, рекомендує подбати про те, щоб прищеплювати думку про важливість справедливого доступу дітей до освіти вже на стадії підготовки педагогічного персоналу.
“Різноманітність серед самого педагогічного персоналу також сприяє інтеграції”, — підкреслюється в документі. За планами ООН, до 2030 року всі люди на Землі повинні мати доступ до якісної освіти.
Раніше у ЮНЕСКО повідомляли, що понад 700 млн дітей на дистанційному навчанні не мають доступу до інтернету.