"Мені імпонує ідея залучати гроші завдяки концесійним проектам (для цього потрібні зміни в бюджетний кодекс). Під "концесійним" мова йде не тільки про платні дороги, а й про модель, коли дороги безкоштовні, а держава протягом 15 років виплачує концесіонеру фіксовану плату, а той забезпечує її ремонт і обслуговування", - розповів міністр.
Нагадаємо, в цьому році вперше міністр Криклій успішно передав в концесію два порти: "Херсон" та "Ольвія". "Ольвія", зокрема, передана катарській компанії, яка взяла на себе зобов'язання інвестувати в порт 3,4 млрд грн і ще 80 млн грн - в інфраструктуру Миколаєва. У той же час платіж державі становитиме 80 млн грн з урахуванням індексації та 0,75% від чистого доходу концесіонера, що в 16 разів більше, ніж прибуток порту за минулий рік.