“На сьогодні замість ямкового ремонту проводиться поточний середній ремонт. Це ямковий ремонт на всю вулицю одним накриттям. Таким чином зроблений міст Патона минулого року, вулиця Ярославів Вал і ще 44 об’єкти”, — сказав гендиректор “Київавтодору”.
Він зауважив, що більшість столичних доріг, які сьогодні є проблемними, не ремонтувалися 30 років і більше.
Олександр Густєлєв також підкреслив, що згідно з державними будівельними нормами, міжремонтний термін будь-якої магістралі складає 8 років. Гендиректор КК “Київавтодор” також нагадав, що ще одна проблема в Києві — неконтрольований рух великогабаритного транспорту, який руйнує київські дороги.
Розповідаючи про плани щодо ремонту столичних доріг у 2017-му році, О.Густєлєв зазначив, що продовжаться роботи з капітального ремонту Одеського шляхопроводу та шляхопроводу на проспекті Науки, на вул. Луговій, вул. Набережно-Корчуватській, вул. 9 травня, вул. Трублаїні та інших, де було розпочато ремонт минулого року.
“Також активно відбуватимуться ремонтні роботи в зоні проведення „Євробачення“. Це і Русанівська набережна, і вул. Раїси Окіпної, і вул. Митрополита Андрея Шептицького. У літній період ми розпочнемо такі масштабні проекти, як Повітрофлотський шляхопровід, вул. Теліги, вул. Довженка, бульвар Дружби Народів, Набережне шосе на ділянці від Поштової площі до мосту Метро”, — розповів Олександр Густєлєв.
“У нас у геометричній прогресії зростає кількість і якість відремонтованих доріг. Якщо тенденція збережеться, то 5-7 років треба для того, щоби привести київські дороги до рівня європейських”, — зазначив керівник “Київавтодору”.
Як повідомляв УНН, у Києві запрацював новий автобусний маршрут.