ukrzaliznitsya-vtratila-17-mlrd-grn-za-dva-roki-na-vantazhnikh-tarifakh-nabu

Укрзалізниця втратила 17 млрд грн за два роки на “вантажних” тарифах - НАБУ

 • 29224 переглядiв

Цитата:

“За матеріалами, зібраними Національним бюро, Державною аудиторською службою України підтверджено економічну необґрунтованість діючих тарифів на вантажні перевезення залізницею та встановлено розмір втраченої вигоди у розмірі 17 млрд грн за період, що перевірявся (2019-2020 рр.)”, — заявили в НАБУ.

Детальніше

Антикорупціонери також повідомили, що в провадженні детективів спецвідділу бюро з розслідування корупції в “Укрзалізниці” перебуває нині 55 кримінальних проваджень. Проте лише 35 з них безпосередньо стосуються “Укрзалізниці”. Решта — невідомо.

“Станом на сьогодні в роботі підрозділу детективів Національного бюро, який розслідує корупцію на АТ “Укрзалізниця”, перебуває 55 кримінальних проваджень, з яких 35 стосуються можливих корупційних злочинів проти інтересів АТ “Укрзалізниця”, — додали в НАБУ.

У контексті

Минулого року “Укрзалізниця” зазнала рекордних збитків — понад 11 млрд грн, 8 млрд грн з яких — через необгрунтовані тарифи на вантажоперевезення. Ініціатором зниження тарифів на вантажоперевезення минулого року був комерційний директор Іраклі Езугбая (колишній керівник грузинської залізниці, звинувачений у розкраданнях). При цьому народні депутати сигналізували, що таке рішення Езугбая міг ухвалити в умовах реального конфлікту інтересів, на догоду своєму бізнесу, включаючи “Дженерал контейнер сервісес” (Рисоіл), який займається вантажоперевезеннями на “Укрзалізниці” — але всі антикорупційні органи це проігнорували. 

Штучне зниження тарифів на вантажоперевезення підтвердила і голова Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з питань критичного стану “Укрзалізниці” Юлія Гришина. Вона заявила, що потужні бізнесмени мають неабиякий вплив на формування тарифної політики “Укрзалізниці”, кадрові рішення в державній компанії та роблять все можливе, аби державний перевізник не підвищував тарифи на важливі для цих груп вантажі.

Також члени ТСК вказали, що корупція в “Укрзалізниці” нині - катастрофічних масштабів, і з нею ніхто не бореться. Своїм рішенням ТСК закликала НАБУ організувати роботу свого спецвідділу щодо “Укрзалізниці” і виправдати його існування.

Додамо, що головний “залізничний” детектив НАБУ Денис Гюльмагомедов замість пошуку корупції в “Укрзалізниці” — частий гість публічних заходів фонду “Відродження” Джорджа Сороса. Також цей детектив відзначився провалом у розслідуванні справи “Роттердам+”, яку САП вчетверте закрило через брак доказів вини. 

Українські Національні Новини

Кримінал та НП

    Популярні

    Новини по темі

    Зеленський вважає, що російська мова не є власністю Росії

     • 15475 переглядiв