ukrayinska-kompaniya-vipustila-novu-liniyku-vin-za-zakonami-neyromarketingu

Українська компанія випустила нову лінійку вин за законами нейромаркетингу

 • 37763 переглядiв

Окрім рідкісних та вишуканих смаків, вино привертає увагу споживача своїм незвичним дизайном етикетки.

“Згідно з дослідженнями, при розгляді реклами респонденти в першу чергу звертають увагу на обличчя людей. Додаткові дослідження показали, що симпатичні особи привертають більшу увагу”, — зазначили у компанії.

На етикетках зображені портрети молодих та гарних людей, однак дуже незвично — “у перевернутому вигляді”.

“Дизайн винної лінійки містить зображення щасливих молодих людей, а перевернуті особи додатково “включають рецептори уваги”, — підкреслили у Beverage Trading Company.

Нагадаємо, як писав УНН, в Італії випустили “літературні вина”.

Українські Національні Новини

Новини Бізнесу

    Популярні

    Новини по темі

    У Києві "замінували" будівлю Солом'янського суду

     • 9280 переглядiв

    НАЗК склало "рейтинг" довжини паперових звітів партій

     • 9465 переглядiв