Деталі
Зниження цін є першим для Tesla у Китаї у 2022 році і відбулося після того, як Tesla почала пропонувати обмежені стимули покупцям, які обрали її страховку минулого місяця.
Зниження цін також послідувало за коментарем генерального директора Tesla Ілона Маска минулого тижня про те, що в Китаї та Європі йде «своя рецесія», і Tesla заявила, що цього року не досягне мети з постачання автомобілів.
Минулого тижня Маск сказав аналітикам, що попит у поточному кварталі був високим і що, на його очікування, Tesla буде «стійкою до рецесії».
China Merchants Bank International (CMBI) заявив, що зниження цін Tesla підкреслило зростання конкуренції для виробників електромобілів у Китаї, при цьому прогнозується уповільнення продажів у галузі в 2023 році.
У минулому році Tesla знизила ціни в Китаї, щоб стати більш конкурентоспроможною в країні, у той час як у Сполучених Штатах, виробник електромобілів підняв ціни за останній рік через більш високу вартість сировини.
Дані в понеділок показали, що роздрібні продажі в Китаї зросли на 2,5% у вересні, що нижче за очікуване зростання на 3,3% і менше половини серпневого зростання на 5,4%.
Доповнення
Американський автовиробник та кілька китайських конкурентів кілька разів піднімали ціни з минулого року на тлі зростання вартості сировини. Але Tesla регулярно коригує ціни на свої автомобілі в Китаї, зокрема знижує їх, відбиваючи державні субсидії.
В даний час Tesla є третім виробником електромобілів, що найбільше продається в Китаї після BYD Motor і SAIC-GM-Wuling, а також єдиним іноземним гравцем у списку 15 найбільших виробників.
Раніше цього року Tesla модернізувала свій завод у Шанхаї, після чого у вересні поставила 83 135 електромобілів китайського виробництва, встановивши рекорд виробництва для заводу з початку виробництва у грудні 2019 року.