Івушкіна зазначила, що споживачі, знайомі з усією різноманітністю світового алкоринку, готові до експериментів. Таким чином, замість традиційних міцних напоїв часто вибирають коктейлі, настоянки - спиртне з різними смаками.
"Більш того, сьогодні тенденції світового ринку алкоголю свідчать про те, що споживач вибирає не чистий міцний алкоголь, а віддає перевагу спиртному з різними смаками. Споживачі, знайомі з різноманітністю алкоринку, готові до експериментів, їм подобаються нова, легка і екстравагантна подача, здавалося б, уже давно відомих смаків, продуктів", - пояснила вона.
Саме тому, представляючи Україну на ProWein 2018, Beverage Trading Company презентували свою алкогольну продукцію дуже нестандартним шляхом.
На основі горілчаного бренду Medoff компанія готувала коктейлі за рецептами з різних куточків світу. Детальніше про це читайте в матеріалі УНН.
Нагадаємо, як писав УНН, українці стали витрачати більше грошей на алкоголь і тютюн. Пов'язано це, в першу чергу, з інфляційними процесами. Ціни ж на горілку і вино вітчизняного виробництва поки зберігають стабільність. Додамо, що кожен українець в середньому витрачає на алкоголь 600 грн на рік.