На початку грудня 2020 року судно разом з суднами постачання “Умка” і “Балтійський дослідник” відійшло від точки добудови газопроводу і попрямували у Калінінград.
Передбачається, що “Північний потік-2” з’єднає Німеччину і Росію по дну Балтійського моря в обхід країн Балтії та Польщі. Будівництво газопроводу зупинено в кінці 2019 р. через схвалення конгресом США санкцій проти власників суден-трубоукладачів для проекту.
Тоді від участі в ньому відмовилася швейцарсько-голландська фірма Allseas. “Газпрому” довелося шукати альтернативний варіант для добудови газопроводу. З тих пір “Газпром” шукав можливість самостійно завершити прокладку труб. Офіційно про те, які судна будуть вести ці роботи, ні в операторі Nord Stream 2, ні в “Газпромі” ніколи не говорили. Сьогодні під російським прапором ходить два спеціалізованих трубоукладальних судна, здатних добудувати “Північний потік-2”, — “Фортуна” і “Академік Черський”.
Нагадаємо, влітку цього року стало відомо, що трубоукладач “Академік Черський”, який єдиний в Росії володіє сучасною системою динамічного (без’якірного) позиціонування, перестав належати до групи “Газпрому”.