"Може, приватні оператори і хотіли б перевести все на легальні рейки, але у мерії далеко не всім це вигідно", - підкреслює експерт.
Він додав, що місто не повинно припиняти роботу з приватними операторами, інакше у "Київпастрансу" не залишиться ніяких стимулів бути економічно ефективним.
Іншими словами, відмова від нинішніх малогабаритних автобусів не може зводитися лише до оновлення і збільшення кількості рухомого складу "Київпастрансу". Це означає, що всі інші перевізники повинні замінити більшу частину своїх умовних "Богданів" на місткий транспорт.
Нагадаємо, що Київ - місто транспортного колапсу, де у пробках городяни проводять по кілька годин. Цю проблему мерія теж поки вирішити не може, тому що не підходить до неї комплексно, впевнені експерти.
Також відзначимо, що проблему столичного транспорту у контексті роботи маршруток недавно прокоментувала кандидат на посаду мера Києва Ірина Верещук.
За її словами, одна зі складових проблем у тому, що з приватними перевізникам міськвлада не працює на умовах тривалих контрактів. Тому парк маршруток ніхто не оновлює. У свою чергу, вона пообіцяла, що договори з приватними перевізниками укладуть на 3-5 років.