pid-kmda-vimagali-zvilnennya-klichka-gustyelyeva-levchenka-ta-braginskogo

Під КМДА вимагали звільнення Кличка, Густєлєва, Левченка та Брагінського

 • 20037 переглядiв

За словами мітингарів, Кличко, Густєлєв, Левченко та Брагінський вже давно обкрадають киян на корупційних схемах закупівлі транспорту, ремонту інфраструктури, будівництві метро та системі Е-квитку.

“Кличко, Густєлєв, Левченко та Брагінський наживаються на закупівлі транспорту. Наприклад, у 2020 році КМДА закупило автобуси МАЗ через фірму регіонала Дмитра Святаша, який на той момент перебував у розшуку. ЗМІ повідомляють про переплату у понад 10 млн євро. До того ж, Кличко з соратниками планують підняти ціну на проїзд до майже одного долара — 25 гривень. Мовляв, для того, щоб оновити транспортний склад та побудувати нові станції метро. Однак три роки тому вони вже збільшували ціну на проїзд з 5 до 8 гривень, аналогічно обґрунтовуючи це. Але де хоча б одна нова станція?”, — задався питанням Сергій Тамарін.

Раніше у ЗМІ писали, що насправді підвищення 2018 року було потрібно, щоб виплатити фіктивний борг у 2 млрд грн за вагони метро перед компанією “Укррослізинг”, яка належить російському олігарху Фуксу. Але у “Нацкорпусі” переконані, що мер Кличко цілком міг би за бажання заблокувати виплату, мати активну позицію в судах, відбитися від претензій. Натомість з його дозволу Брагінський віддав 1,6 млрд грн російській компанії — і готується віддати ще 0,5 млрд.

“Кличко бреше про терміни будівництва метро на Виноградар! Нещодавно він хизувався тим, що вже закритим способом, тобто за допомогою прохідницького щита, прокладено близько 900 з 1300 метрів туннелю на Виноградар. Однак мер столиці навмисне опускає один дуже важливий момент. Як виявилося, 900 м тунелю проклали тільки в один бік. Тож до кінця року ні про яке метро на Виноградарі не варто й мріяти. Ми вимагаємо оприлюднити план будівництва і його фінплан за підписом голови „Метрополітену“ Віктора Брагінського! Кияни мають розуміти, куди і як йдуть 4 млрд грн, виділені на цей проект”, — наголосив Данило Брусов.

Крім того, активісти зауважили, що Кличко, Густєлєв і Левченко більш ніж в 7 разів завищили вартість валідаторів Е-квитка, вкравши на них 1,5 млрд грн.

“Обладнати одиницю громадського транспорту системою коштує 650 євро. Але Кличко витратив від 5 тисяч євро на кожну одиницю транспорту! При цьому електронний квиток в Києві вже 3 роки працює в тестовому режимі. І встановлені валідатори застарілого зразка не зчитують банківські карти”, — розказав Сергій Тамарін.

У “Національному корпусі” наголосили, що Кличко, Густєлєв, Левченко та Брагінський повинні припинити обкрадати киян на транспорті. А усі причетні до розкрадання бюджетних коштів мають бути звільнені з КМДА та покарані за законом.

Українські Національні Новини

Політика

    Популярні

    Новини по темі

    Лікарні з осені мають видавати електронні лікарняні

     • 17564 переглядiв