“В межах періоду виборчої кампанії партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад 1 млн. 800 тисяч доларів США (48 млн гривень). Більше 1 мільйона доларів на рекламні оголошення політичного характеру витратили публічні сторінки, що просували політичні партії та лідерів партійних виборчих списків. Вдвічі менше — близько 500 тисяч доларів — сягали витрати в рамках просування публічних сторінок з агітацією за кандидатів у одномандатних округах”, — зазначили в організації.
В ОПОРІ підкреслили, що на сьогодні відсутні дієві механізми контролю за обігом коштів, витрачених на рекламу в інтернеті кандидатами і партіями, а також за дотриманням ними вимог щодо порядку фінансування передвиборної агітації в ході розміщення реклами в соціальних мережах.
Як повідомляв УНН, в ОПОРІ прокоментували комп’ютери від кандидата у нардепи Лучкова.