Нагадаємо, Київпастранс та Київський метрополітен мали перейти з 1 листопада 2019 року з дослідницької експлуатації на штатний режим роботи системи єдиного електронного квитка.
"Ми технічно готові. Але наразі на рівні першого заступника міського голови обговорюється питання про продовження (дослідної експлуатації системи єдиного електронного квитка -ред.), що звичайно не вплине на функціонування системи. Але можливе продовження з урахуванням того, що в нас не врегульовано питання щодо перевезення пільговиків. Наразі обговорюється питання продовження від 3 до 6 місяців", - сказав Назаров.
За словами Назарова, одна з проблем продовження тестового режиму е-квитка на 3-6 місяців, це перевезенням пільговиків.
"У нас є проблема з перевезенням пільговиків, як киян так, і не киян. Перше це школярі, яких ми маємо забезпечити картками учня, наразі у нас тендер проведений, але на жаль фінансування у нас не має. Після того, як буде голосування на сесії Київради протягом трьох місяців ми зможемо всім дітям емітувати квитки. У нас є створений реєстр дітей, і це не є складною задачею, але однак, це три місяці поки ми зможемо емітувати картки", - розповів Назарова.
Окрім того, Назаров наголосив на глобальній проблемі, яка стосується перевезення пільговиків, які не є Киянами.
"Друга більш глобальна проблема, це перевезення пільговиків, які не є Киянами. Це не затверджено ні на державному рівні, ані на рівні Київської міської ради та Київської міської державної адміністрації. Як ми їх возимо? Безкоштовно? Чи ми вимагаємо від них кошти? Ми досі не можемо отримати відповідь на ці питання", - зауважив Назаров.
Також, він розповів, що наразі існують технічні не закінчені роботи стосовно продажу квитків на всіх станціях метрополітену.
"Ще не перепрошиті всі турнікети на станціях метрополітену. Наразі в основному працює по два, три, чотири турнікети. Ми сподіваємося що в найближчий час все буде реалізовано", - проінформував він.
Як повідомлялося раніше, з 1 листопада оплачувати проїзд у громадському транспорті у Києві вже можна буде за допомогою Kyiv Smart Card – єдиного електронного квитка.
Нагадаємо, у Києві продовжують користуватися жетонами близько 17% пасажирів метрополітену.