Очільник Instagram Адам Моссері зазначив, що користувачі не повинні довіряти зображенням, які вони бачать у мережі, тому що ШІ "явно виробляє" контент, який легко прийняти за реальність. Через це він вказав, що користувачі повинні враховувати джерело і соціальні платформи повинні допомагати в цьому, пише УНН з посиланням на The Verge.
Деталі
"Наша роль як інтернет-платформ полягає в тому, щоб якнайкраще маркувати контент, згенерований ШІ", - написав Моссері у серії постів у Threads, при цьому визнавши, що "деякий контент" буде пропущений цими мітками. Через це платформи "також мають надавати контекст про те, хто ділиться", щоб користувачі могли вирішити, наскільки довіряти їхньому контенту.
Вказано, що наразі платформи Meta не пропонують багато з того контексту, про який Моссері написав, хоча компанія нещодавно натякнула на великі зміни у своїх правилах контенту.
Те, що описує Моссері, як зазначається, звучить ближче до модерації під керівництвом користувача, наприклад, Community Notes on X і YouTube або фільтрів модерації Bluesky. Чи планує Meta ввести щось подібне, як повідомляється, невідомо.