"У перші дні функціонування роздрібного ринку електричної енергії хочу окремо зупинитись на якості послуг. НКРЕКП запроваджено гарантовані стандарти якості послуг з електропостачання, компенсації споживачам за їх недотримання", - повідомила Кривенко у Facebook.
Порядок надання компенсації споживачам затверджений постановою НКРЕКП та набрав чинності 24 жовтня 2018 року, додала вона.
"У яких випадках ви можете отримати компенсанцію? Споживач отримує компенсацію у випадку недотримання оператором системи розподілу або електропостачальником встановлених гарантованим стандартом строків надання послуг та виконання робіт", - вказала вона.
Зокрема, з її слів, це стосується:
- видачі технічних умов на приєднання;
- відновлення електропостачання;
- перевірки лічильника;
- відповіді на письмові звернення;
- якості електричної енергії.
Нагадаємо, українцям пообіцяли компенсації за неякісні комунальні послуги.