Так, цифри за 12-місячний період до кінця листопада показують, що на кінець року цифра поставлених пляшок становитиме близько 246 мільйонів. Це означає падіння споживання приблизно на 51,5 млн пляшок в порівнянні із загальним обсягом попереднього 2019 року, який становив 297,5 млн.
Зниження обсягів ринку шампанського протягом минулого року обумовлено двома основними факторами, пов'язаними з пандемією Covid-19. Першим і найбільш значним стали повсюдні обмеження на роботу ресторанів та інших закладів, які були закриті більшу частину року. Це було стало особливо руйнівним для шампанського в таких ключових країнах-споживачах, як США, де велика частина шампанського продається через бари і ресторани.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт про тренд на крафтовий алкоголь: це запит споживача на преміальну якість від українського виробника
Іншим серйозним негативним фактором впливу на споживання шампанського стало різке уповільнення темпів зростання туристичної роздрібної торгівлі через коронавірус.
Таким чином, 2020 рік став роком найнижчих поставок ігристого в цьому столітті, навіть беручи до уваги 2009 рік (293 мільйони пляшок), коли шампанське в останній раз зіткнулося з серйозним спадом споживання, викликаним банківською кризою в кінці 2008 року.
Варто відзначити, що незважаючи на пандемію COVID-19 експорт української горілки тільки збільшується. Експерти високий попит в світі на українську горілку пояснюють її унікальною особливістю. Так, Україна відрізняється від всіх інших світових виробників тим, що для виробництва горілки використовує підготовлену, а не дистильовану воду. Це обумовлює високі смакові якості напою.
Нагадаємо, що в ТОП-5 надійних українських виробників якісної горілки входять такі лікеро-горілчані компанії, як: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Prime", "Др.Житник") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").
Раніше УНН писав, що на алкоголь вітчизняного виробництва припадає понад 70% "спиртних" покупок українців.