За попередніми даними, заявив Ложіс, отруйні речовини виділялися при горінні не тільки палива, але і обшивки салону, зробленої із пластику.
Він також додав, що більшість людей загинули в кріслах, “так і не встигнувши відстебнутися, зреагувати на те, що сталося”.
У справі про катастрофу SSJ 100 авіакомпанії “Аерофлот” в Шереметьєво звинувачення пред’явлені командиру екіпажу Денису Євдокімову. На допиті Євдокімов заявив, що пожежа набула подальшого розповсюдження в салоні, так як хтось відчинив задні двері, в той момент, коли через передню евакуювали пасажирів. Через тягу, що виникла, за словами Євдокімова, вогонь швидко поширився по салону. При цьому сам по собі корпус літака міг би довго витримувати температуру горіння палива, додав він.
В середині вересня повідомлялося, що “Аерофлот” замовив перший SSJ 100 з повністю шкіряним салоном. Раніше шкіряні салони — більш довговічні і менш схильні до зовнішнього впливу — встановлювалися тільки для зарубіжних замовників цього літака.
Як писав УНН раніше, МАК опублікував попередній звіт про авіакатастрофу в Шереметьєво.