Деталі
У четвер мережа з 95 магазинів компанії Valentino стали темними, світло світлових вивісок у формі логотипів, вітрин, торгових залів, складів і вітрин було вимкнено — модний дім заявив, що планує заощадити до 800 кВт/год енергії.
Цю ініціативу також вважають символічною та спрямованою на сприяння більш відповідальному використанню ресурсів відповідно до зобов’язань бренду щодо впровадження та поширення найкращих практик сталого розвитку.
На початку цього року дім моди представив на своєму веб-сайті розділ під назвою «Створення спільної цінності», присвячений екологічному прогресу та деталізує його еволюцію до моделі бізнесу та виробництва, яка пам’ятає про вуглецевий слід і вплив на навколишнє середовище.
Минулого місяця Louis Vuitton також оприлюднив плани скоротити використання електроенергії на 10 відсотків у всій групі.
Зокрема, компанії Celine, Dior, Givenchy, Kenzo, Loewe також заявили, що скоротить споживання, вимкнувши світло у всіх своїх магазинах з 22:00 до 7:00.
Нагадаємо
Франція оприлюднила плани, як уникнути зимових відключень електроенергії через війну в Україні.