Перший Міланський тиждень вина відбувся у 2018 році. Це досить популярний захід, який об'єднує провідних міжнародних фахівців винної галузі, включає в себе семінари, майстер-класи, дегустації та форуми, присвячені вивченню від етикету вживання алкоголю до роздрібної торгівлі вином.
Тільки торік Міланський тиждень вина зібрав понад 300 тис. відвідувачів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна стала випускати популярні в світі винні напої
"На тлі пандемії ми вирішили переосмислити і скорегувати бізнес-модель заходів, щоб створити щось революційне і відповідне для цього часу, намагаючись досягти ще більших зусиль на міжнародному рівні, дотримуючись при цьому суворих правил", - говорять організатори заходу.
Кожна винна компанія - учасник заходу - матиме свій віртуальний стенд.
Виробники матимуть можливість представити свої вина журналістам і покупцям напою у 10 країнах світу одночасно - від Маямі до Пекіна.
Також, протягом тижня у барах, ресторанах і дегустаційних залах Мілана будуть проводитися спеціальні заходи, присвячені Міланському винному тижню, включаючи вечері та дегустації.
Нагадаємо, як повідомляв УНН, з початку року українці випили вина вже на 2 млрд грн. Топ найпопулярніших марок вина в Україні виглядає наступним чином: "Коблево", "Inkerman", "Шабо", Koktebel.