Деталі
У звіті Фонду безпеки польотів заявили, що “недостатньо доказів, щоб вказати, що українська влада, відповідальна за безпеку цивільної авіації над східною Україною, знала про загрозу для цивільної авіації, зазначеної вище”.
Окрім того, наголошується, що органи цивільної авіації Росії, які несли відповідальність за повітряний простір, що прилягає до зони бойових дій на сході України, також не бачили загрози для цивільної авіації.
Розслідування “ролі України”
За результатами голосування в нижній палаті парламенту Нідерландів 1 жовтня 2019 року було ухвалено рішення про додаткове вивчення фактів навколо збиття літака Малайзійських авіаліній рейсу МН17 над Донбасом.
Міністр закордонних справ Королівства Стеф Блок тоді повідомляв, що розслідуванням щодо закриття повітряного простору як території України, так і Росії під час того періоду, коли був збитий літак рейсу MH17, займеться незалежний слідчий орган.
Україна у відповідь заявила, що відкрита до співпраці і готова надати всю необхідну інформацію.
Справа MH17
17 липня 2014 року на сході України був збитий літак Boeing 777 компанії Malaysia Airlines рейсу MH17. У 2018 році, 24 травня, Спільна слідча група з розслідування катастрофи рейсу MH17 визначила, що літак був збитий самохідною установкою “Бук”, що належить 53-ій бригаді з міста Курська в Російській Федерації.
У червні 2019-го слідчі назвали імена чотирьох підозрюваних к причетності до катастрофи MH17.
Процес у справі MH17 в окружному суді Гааги розпочався 9 березня торік.
Судовий процес стосується перших чотирьох обвинувачених в збитті літака рейсу MH17 — трьох громадян Росії і одного — України. Це — Ігор Гіркін (Стрєлков), Сергій Дубинський, Олег Пулатов і Леонід Харченко.
Очікується, що слухання справи по суті стартує 7 червня 2021 року.