За його словами це масштабний проект, який може бути реалізований тільки при наявності політичної волі.
"А ситуація все більше і більше посилюється, дуже важко виїхати на Троєщину і потім в центр. Можна не дочекатися (громадського транспорту). Саме будівництво метро - дороге, багато мільйонів умовних одиниць. І можливо його побудувати, якщо буде політична воля, але її очевидно немає.
І раз до цього часу Кличком спроби до будівництва не вживалися, то немає підстав вважати, що зараз раптом він після переобрання візьметься за це питання. Звичайно, скоріше за все, ні", - сказав він.
Спірідов зазначив, що всі транспортні розв'язки і нові станції метро в Києві повинні будуватися відповідно до розробленої стратегії, але її теж немає.
"При збереженні Кличко мером кияни навряд чи дочекаються метро на Троєщину. Ведуться розмови, але конкретно будівництво не ведеться. Це стало такою дуже довгограючою обіцянкою.
Зараз в зв'язку з тим, що Київ - це сучасний мегаполіс з мільйонами машин, то відповідно, потрібно по іншому продумувати транспортні розв'язки, мости. Для цього потрібна стратегія, а її немає. У зв'язку з цим, ми вже входимо в число саме таких складних міст по трафіку. І найчастіше в метро проїхати простіше. Тому питання треба вирішувати комплексно", - сказав він.
Нагадаємо, що в травні, Кличко заявляв, що в цьому році - в 2020 - він відкриє метро на Троєщину.
"У цьому році я його відкрию... В цьому році буде і метро", - обіцяв він в ефірі програми "Свобода слова Савіка Шустера". Але метро поки так і немає.
Також нагадаємо, що кандидат в мери Києва Ірина Верещук сама спробувала на громадському транспорті дістатися з Троєщини в центр. У неї не вийшло.
"Я чекала 40 хвилин, нам автобус помахав хвостом, і так і не зупинився. У центр міста я не доїхала. Потім, пересівши на ще один автобус, я поїхала до місця моєї роботи", - розповіла вона.
Після такого досвіду, Верещук заявила, що метро на Троєщину мусить бути. І як мер вона готова реалізувати цей проект.