Мовою суахілі ця фраза означає “немає проблем”. Її використовують жителі більшості країн, де говорять на суахілі: Танзанії, Кенії, Уганді, Руанді, Бурунді, Мозамбіку і в Демократичній Республіці Конго.
Творці петиції підкреслюють, що Disney не може привласнювати мови, слова або фрази, які не винайшли в компанії. За їх словами, рішення зареєструвати Hakuna Matata в якості торгової марки — “образа не тільки духу народу суахілі, але і всієї Африки”.
Замбійська письменниця Намвалі Серпелл нещодавно прокоментувала конфлікт на сторінках The Guardian: “проблема з поп-культурою в тому, що вона малює „Африку“ як уявний простір, експлуатуючи при цьому стереотипи про континент (дикі звірі, войовничі племена і божевільні діалекти)”.
Disney зареєструвала торгову марку Hakuna Matata в 1994 році — тоді ж на екрани вийшов “Король Лев”.
Нагадуємо, Marvel Comics і Disney подякували Стену Лі за досягнення в творчості.