В цілому, за всіма видами страхування, за 12 місяців 2020 компанія виплатила клієнтам близько 1,028 млрд гривень. Кожен день компанія виплачує близько 4 млн гривень.
Рівень задоволеності послугами компанії залишається дуже високим. За своїм основним продуктом КАСКО “Все включено” ARX використовує унікальний сервіс зворотнього зв’язку Тransparent Customer Feedback або TCF. Цей сервіс дозволяє клієнтам негайно після врегулювання оцінити якість послуг компанії за 5-зірковою шкалою. Відгуки з’являються на сайті компанії в режимі реального часу.
Впливати на відгуки та модерувати дані неможливо, тому що адмініструє процес збору та перевірку відгуків незалежна компанія eKomi, яка базується в Німеччині, і є європейським лідером в області роботи зі зворотним зв’язком клієнтів.
Протягом останніх 12 місяців, з 12.01.2020 по 12.01.2021, за допомогою TCF отримано 1417 відгуків. 94% з них позитивні. Це становить 4,8 балів з 5 можливих. На підставі цих показників, на 12.01 2021 компанія ARX отримала віртуальний золотий знак eKomi, що позначає надання послуг найвищої якості.
Компанія вже 11 років лідирує в сегменті КАСКО. Даний вид страхування займає переважну частку в портфелі компанії.