Так, за 9 місяців 2019 року українці купили у роздріб 2 млн 863 тис. дал. слабоалкогольних напоїв, тоді як у 2018 році цей показник становив 2 млн 750 тис. дал.
Протягом звітного періоду найбільше слабоалкогольних напоїв купили жителі столиці — 615,2 тис. дал. На другому місці — жителі Київської області із показником у 286,6 тис. дал.
Чимало слабоалкогольних напоїв придбали жителі Дніпропетровщини — 256,7 тис. дал., посівши третє місце у списку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міцний алкоголь українці переважно купують в супермаркетах
На четвертому та п’ятому місці жителі Харківської та Запорізької областей, які за 9 місяців 2019 року купили 216,8 тис. дал. та 139,4 тис. дал. слабоалкогольних напоїв відповідно.
У грошовому вираженні обсяг продажу слабоалкогольних напоїв в Україні за 9 місяців 2019 року склав 1 млрд 707 млн грн.
Як писав УНН, до ТОП-3 за показниками знання, споживання і переваги входять такі бренди слабоалкогольних напоїв, як: “Shake”, “Оболонь” та “LONG mixER” (дані дослідження MMI (3 квартал 2019 роки).
Нагадаємо, що в середньому одна українська родина витрачає на алкогольні напої від 100 до 300 грн на місяць.