“Ми у терміновому порядку розслідуємо викрадення даних наших користувачів, здійснене через наш веб-сайт і додаток для мобільних пристроїв. Викрадена інформація не включає маршрути поїздок і паспортні дані пасажирів”, — відзначають у British Airways.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ФБР спростовує заяву Трампа про злом сервера Клінтон компанією з Китаю
Жертвами зловмисників могли виявитися всі, хто бронював квитки або оплачував інші послуги на сайті або через додаток British Airways у період з 21 серпня по 5 вересня поточного року. Клієнтам компанії, які могли стати жертвами зловмисників, рекомендовано звернутися в банк або іншу кредитну організацію, що випустила їх карту, і слідувати рекомендаціям співробітників служби підтримки. У всіх клієнтів, які бронювали свої квитки у зазначений період, буде можливість скористатися ними і зареєструватися на рейси у звичайному порядку.
Вразливість, яка дозволила хакерам отримати доступ до особистих даних користувачів, усунена. Авіаперевізник повідомив про хакерську атаку поліцію і компетентні органи. British Airways розішле своїм клієнтам листи із повідомленням про атаку і буде “розглядати претензії на індивідуальній основі”.
Нагадаємо, сайт Банку Іспанії піддався хакерській атаці, в результаті чого 27 серпня він виявився недоступний для користувачів.